Informacja o realizacji projektu Granty PPGR
Poniżej zamieszczam poszczególne etapy realizacji projektu:
W tej chwili oczekujemy na odpowiedź z KOWR w Bydgoszczy celem uzupełnienia wniosku o dane z weryfikacji oświadczeń i przesłania ich do operatora grantu. Termin uzupełnienia wniosku przez gminę upływa 16 grudnia.
23.11.2021 r. - otrzymano uwagi do złożonego wniosku zgodnie, z którymi operator nakazał dokładną weryfikację złożonych przez rodziców oświadczeń, pod względem zamieszkania, pokrewieństwa, i potwierdzenia faktu pracy krewnego w linii prostej w PPGR.
18.11.2021 r. - wystąpiono do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Bydgoszczy z prośbą o weryfikację, pracy krewnego w PPGR – dotyczy wszystkich oświadczeń dla których nie złożono dokumentu potwierdzającego zatrudnienie w PPGR;
05.11.2021 r. - na podstawie otrzymanych oświadczeń od mieszkańców Gmina złożyła wniosek o otrzymanie pomocy dla 162 dzieci (nie uwzględniono: 1 oświadczenia z uwagi na złożenie w niewłaściwej gminie względem miejsca zamieszkania, 8 ponieważ zostały złożone na dziecko z oddziału „0” w przedszkolach, a zgodnie z informacją otrzymaną od operatora takie dzieci się nie kwalifikują się do otrzymania pomocy);
od 10.10.2021 r. - 29.10.2021 r. - zbieranie przez Gminę Kowalewo Pomorskie oświadczeń od rodziców niezbędnych do złożenia wniosku przez gminę, informacja o grancie PPGR przesłano do szkół, zamieszczono na stronie www, przesłano SMS do wszystkich mieszkańców w bazie;
01.10.2021 r. - pojawienie się ogłoszenia o naborze wniosków o grant dla rodzin PPGR (termin składania wniosków przez gminy od 4.10.2021r. do 5.11.2021r.)
Marcin Dębiński
Inspektor w Referacie
Administracji i Obsługi
Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim
tel. 56 4756 519